BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 3 Jun 2009

SALAM ceria untuk korang semua....

aPe kabo kpd semua korang yang dapat menyibukkan diri dalam blog aku ni?... hehe..

PERTAMA sekali syukur Alhamdulillah, dapat jgk aku buat dengan sendiriny blog ini utk kali k-2 cz blog yang aku buat sblm ni hanya sekadar utk percubaan je (tak jadi ane)... ni pon bru nk blajar la slow-slow.. buat mase skrg ning, mmg aku tak pandai mane la nak main benda-benda gini di alam Pem_Blogeran ni...ape2 pon kpd kawan sebilik ngn aku tu, harap2 jgn tertekan ye???(tangani stress anda) cz hasil tulisan blog lama aku tu yg terlalu power ayatnye shgkn nak meleleh air mata ye bile nengok ayat aku tu, sampai ye kate 'main sebut terus name, biasenye orang tu xdok PRINSIP'... Jangan marah geng... Ambe minta maaf byk, beribu-ribu kemaafan yang Ku pinta dari MUNGGGG.... hehehe.. marah lg ke?

Harap maaf blake neh!!!

However, Welcome to my blog....

0 ulasan: