BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 25 Jun 2009

PePeRKSAan kInI bERmuLA

Aduuuhaii !!! Kini Final ExamKu semakin tiba... kadang-kadang tu, bedabar la jugak bila diFikirkan... masakan tak berdebar? sebabnya aku ni bukannya rajin sangat, result pon setakat cukup makan je, bukannya rajin sangat pon belajar... dah tu pulak aku ni, kalau duk dalam kelas tu, diam je, tak seaktif yang aku harapkan.... keluar je daripada kelas, pasti mulutku akan bersuara walaupun beberapa patah perkataan, kalau ada saja sahabat2 'sOund' selepas keluar daripada kelas, kalau hari tak baik, alamaknya memang kesian la kat si dia.... bersambung pasal tadi... kadang-kadang berdebar la jugak bila difikirkan madah @ mata pelajaran yang mungkin untuk lulus tu kene bersungguh sket.... Walau keadaan macam ni sekali pon, aku masih lagi tak sebrapa semangat nak menghafal @ nak study... macam mana la untuk tingkatkan semangat ni?.... mungkin ada beberapa perihal @ perkara lain yang menggangu aku sewaktu sekarang ning... macam-macam aku fikirkan sekarang ni...hhmmmm..... tak tahu laa.... Apa yang aku usaha sekarang ni adalah semangat untuk menghafal, apabila ada semangat, boleh la aku membaca dan menghafal..... I hope saya dapat sambung pelajaran lepas ni.. kadang-kadang di ikutkan hati aku dah tak berapa semangat dah nak belajar.... cz sometime ye mari puas & jemu.. maybe sistem pembelajaran kat sini tak ubah seperti belajar kat sekolah menengah...sometime ye datang jugak puas walaupun sekejap.

However, I hope i still and still to study... Sama2 kita bermunajat kepada Allah SWT moga2 kita diberi keberkatan didalam pembelajaran dan peperiksaan nanti. Semoga apa yang kita usahakan selama ini membuahkan hasil yang diberi nama 'Kejayaan'...

Wallahu a'alam...See U.

0 ulasan: